Kızlar Rabbımın izni ile sabah sezaryene giricem. Tam 38 hafta olduk iri bi bebegım vardı en son 3900 dü doktorumda beklemeyelım dedı. Yarın için karar vermiştik. Bu arada gebelıgım kendı doktorumun yanında gecti asistanıydım. Aynı sekılde kendı calıstıgım hastanede dogum yapıcam. Yanı ameliyathanedekiler arkadasım hepsi. Tanıdgım bildiğim insanlar daha öncede bi kac kez sezaryene inmiştim aslında sürecin hepsini biliyorum. Fakat gel gör ki suan gözüme uyku girmiyo. Korku heycan ne yaparım tansıyonum cıkarmı spinalım tutarmı hıssedermiyim aklımda binlerce soru var. Ve bana işlem yapıcak herkesle cok samimiyim doktorumda dahıl sizce bu bi avantajmıdır yoksa dezavantajmıdır. Acaba tanımadığım kısıler olsa dahamı rahat olurdum bılmıyorum 🤷🏻♀️