Haticearen kahvaltıyla Yemekle ilgisi olsaydı benim suan 4 kilo olurdu 😊 sabahları 3 yumurta kasar peynir ceviz süt domates ,öğlen muz Ve yine süt akşama dogru et ama kilo almayan bebek almıyor 😞 her bebek şanslı değil ne dikkat etmeyen arkadaşlarım var ama bebekleri 3 kiloyu geçti diyeceğim o ki eğer kan akışı hızlı ise bebeğe giden damarlarda hiç bir sorun yoksa içtiğin su bile yarıyor ama diğer türlü benim gibi dünyayı da yesen bebeğe gitmiyor inşallah bu durumu yaşayan olmaz zor bir durum gerçekten ama kilo çok önemli değil Anneler dert etmeyin en kötü kuveze girer yine 10 gün içinde alır önemli olan bebeğin başka hastalığı olmasın 🙏 hepimize sağlıklı dogum nasip olsun inşallah