Cmnbusra Aslizngnkck 12+4 de yaptirdim bugün hatta bugun yaptilar sonuclari sali günü ögrenicem insallah iyi çikar sonuclar rabbim korusun bebeklerimizi🤲🌸
Ebru746 Aslizngnkck 12+5 ‘te yaptırdım normalde devlete muayene oluyorum ama doktorum bu hastanede yapılmıyor özele ya da eğitim araştırmaya gitmen gerek dedi özele gittim sonucumda bir hafta sonra çıkmıştı ’
Gnssc Aslizngnkck 12. Haftada yaptirdim ben devlette 2 hafta sonra gel dediler. E nabizdan baktim 1 gün sonra sonuçlar cıkmış ama kendileri o zaman çağırdı
mom11111 Aslizngnkck bana devletteki doktor biz yapmıyoruz demişti mecbur özelde yaptırdım 200 TL ödedik test icin ayrıca muayene ücreti tabi
bademsekeri42 Aslizngnkck Biz muayenelerimizde de özel kliniğe gidiyoruz 250 tl test ve muayene ikisi için verdik