SenemAlmasulu Arkadaşlar 15 haftamdayım ve şeker çıktı gecen hafta öğrendim düşünüyorumda burada neler yiyebileceğimizi yazsak hem yararlı faydalı hemde şekeri arttırmayacak bişeyler birbirimize yardımcı olalım 🤗🤗 ben bu arada vejeteryanım 🙁
Ecee SenemAlmasulu bzde 16+5 haftalıgız 😍bendede insülin direnci var o yuzden seker yuklemesi yapmıcak dr diyet uyguluyorum gunluk 2000 kalorilik endokrine yada diyetisyene gidersen gebelik diyeti yveriyorlar direk☺☺