Valla ben hicbirini kullanmayi düşünmüyorum zaten oncesinde de surekli kilo alip vermekten çatlağım vardi. Oyle takıntılı biri de degilim. Vücudum deforme de olacak yani cocuk doğuruyoruz sonucta. Tabi ki nemlendirmek onemli vücudu falan ama aman ne yapsam da çatlamasa diye bisey yok en iyi kremi yağı da kullansaniz catliyorsunuz 😄 cok kasmamak lazim