Minnsanns Kızlar sizce bebek alışverişine kaçıncı haftada başlanmalı temmuz annesi olacağım inşallah ama önümüzde ramazanda var malum sizce ne zaman başlanmalı 💃💃
mervedaldaban Minnsanns maddi imkanınız varsa eğer herşeyi liste yapıp 1 gündede alabilirsiniz ben 14. Haftada başladım 19 haftalık oldum ufak tefek şeyler kaldı ☺️Bide beşik
mlkkk Minnsanns ben de Temmuz annesiyim keseyi görür görmez almaya başladım😅parça parça kıyafetleri battaniyeleri babynest reflü yatağı emziği filan aldım kalan ufak tefek şeyleri de yine indirime denk geldikçe alacağım beşik bebek arabası gibi şeyleri 29dan sonraya bıraktım evde kalabalık olmasın diye.Bence artık başlayın canım beğendikçe al bişeyleri bide sadece bebeğin ihtiyaçları yok kendi ihtiyaçlarında olacak hepsini bi anda almak çok masraflı olur şimdi geniş geniş araştırıp beğenebilirsin
Writebirds Bende henüz hiç bişi almadım beşik ve arabasını vs aldık sadece başka bişi alamadık haziran 20 si gözüküyor ama yetişirim dimi maddi konuda da çok rahat değiliz ama borçda olsa alıcaz sonuçta,
Writebirds Minnsanns öyle tabi kredi ile aldık zaten yatağı ve arabası puset iki büyük pahalı olunca alalım dedik daha çok sıkışmaya başladık ekstra ödeme başlayınca 🤣malum asgeri ücretide tatlı kaşığı ile verdikleri için
Minnsanns mlkkk haklısın canım aslında bende pek üstüne düşmüyorum ramazandan sonra başlayayım diye düşündüm ama geç mi olmuş olur acaba
Cutepregnant 30 a girecegim yarın iki haftadır birseyler alıyorum ama biraz gezerken zorlanıyorum çok geç bırakmayın 🙈 çoğu şeyi internetten bakıyorum
Minnsanns Cutepregnant ramazandan sonrası bende 30a yakın oluyorum sanırım ahhahsjsjsjjdjd ayyhhh böylede erkenmiş gibi mi ne
mlkkk Minnsanns Ramazan mayısın ortasında bitiyor yani geç olmaz dediğim gibi bi günde de herşeyi alabilirsiniz şimdiden neyi nerden alacağınızı araştırıp fikir edinip o zaman alabilirsiniz ama tavsiyem mutlaka araştırıp almanız 😊
benaslindayohum Minnsanns bi aksilik olmazsa temmuz 15 gozukuyor ve ogrendgim zamn arkdsim sept besk araba ve puseti satyrdu onlari alrak basladik gecen ay muslin ortu bakim seti sampuan seti canta vs aldik bu ayda bna 2 takim gcelik aldik annmle anneannm sagolsun örüyorlar bgendikleri birsey oluncada aliyorlar 😂 bi buyuk mobilyalar kaldi oda yapacagim icin
benaslindayohum Minnsanns heyecandan ziyade kendini motive et son aylarda zorlanacaksin karnin burnunda olucak o yüzden simdiden hazirlanmaya bak e bebis davetsiz misafirdir rabbim göstermesin ama erken gelirse ne olucak
Ozlem23 Minnsanns bence ne kadar erken o kadar iyi en azından bı anda çok masraf olmuyo ben hamile değilken baslamistim