Merhabalar 2 gün önce gittim benim doktorum dışardan normal oda 3300 tl, suit +500 tl köşe odalar geniş diğerleri biraz küçük, doğum anı ve ertesi gün için kendi fotoğrafçıları çekim yapıyor bütün fotoğrafları cd olarak veriyorlar ücretsiz fiyatın içinde ama baskı olarak yok, kendi kapı süsleri var kız ve erkek için ayrı ama kendi getirdiğinide takabilirsin tabiki, 1 kişi refakatçı dışında baba akşam 10 a kadar girip çıkabiliyor hastaneye, covid testi istemiyorlar aklıma gelenler bunlar🐣 sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah🌸