Eslina175 tabi zorlugu oldu , 7cm aciklikla gittim.. nefes kontrolum iyiydi ve bebegin kafasi yukardaydi ondan cok ugrastm squat o bu su . 1 hafta bacaklarm hamlamis sekilde gezdm :D ama onu bile ozledim. Sonu cok guzel cok duygu dolu. Dogumun her hali guzel . Korkma sakin bide perine masaji yaptim , ada cayi ictm ve hurma kaynatip icip yedim . Uzun boyluyum o yuzfen oda avantajmis. Simdi 2. Hamileyim Allah nasip ederse yine istiyorum normal olsun ama saglikla gelmesi onemli. Sen kendine ve bebegine inan guvenn.. korkma sakin ben cok korkttm ama hic gerek yokmus biten sancilar bunlar. Doktor cok onemli bu surecte tabi