Doğum sırasında ve sonrasında olan lohusa terini sert bir havluyla sildiginizde geçecektir eger gebelik çilleriyse ilk bebeğimde öyle yaptim terledikçe sildim sanci geldikçe bastırarak doğum sonrasi da cok ter oldu o zaman da sildim 1 haftada yok oldular sonrasında da sütüm göğüs pedine akinca o pedle sildim cildimi cok güzel yapmıştı