Eg16 Atkadaşlarrrrrr gebelikte gaz problemi oluyor mu yaaaa allahım ölücemm böyle bişey yok🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
miraclemomm Eg16 hem de daha önce hiç yaşamadığın kadar 🙈 ben artık karnım çatlayıp ayrılacak vücudumdan diye hissediyordum. Sütü laktozsuz iç bayağı hafifletir canım 🥰
mlkkk Eg16 24yaşındayım hayatımda hatırladığım bi gaz problemim olmamıştır takii hamileliğe kadar 😅 geçmiyor artıyor 🙄
Dilara0 Eg16 bunu yaşamayan yoktur insan psikolojik rahatsız oluyor ama yapacak birşey yok. Bende sürekli yaşıyorum özellikle akşamları
ElifLaren 32 haftadayım hala bu sorunu yaşıyorum yani hamilelik sürecinde her zaman olabilen bir durum gaz yapacak şeyler yememeye bakın:( yinede doktorunuza danışmalısınız :)
Melikee29 Ah ah ben de başından beri çekiyorum🤷🏽♀️😒 Kimyon iyi geliyor ama tavsıye ederim. Su ile yemek sonrası içiyorum cok az. Yada yemeklere kullanıyorum