Bugün cinsiyetimizi öğrendik kızlar. 15.haftadayız ve kız olduğunu söyledi doktor. Cinsiyet için önceden yapılan bazı şeyler vardı bildiklerimi yaptım bende
Çin takvimi : Kız
Yüzük testi : Kız
Makas mı bıçak mı : makas çıktı kız
Diğer belirtiler,
Kız bebek annenin güzelliğini alır dediler yüzüm sivilce dolu
Kendini göstermez dediler hep arkası dönüktü ve bacakları kapalıydı
Belkide hepsi tesadüftür bilmiyorum ama hepsi doğru çıktı bende 😊