paradiseeeeee Benim finişi varmı banyo buharından şampuandan öyle tiksiniyorum ki banyo yapmak zulum oldu bana gebelik boyunca sizde de oldumu acaba merak ettim 😂
Minikasya paradiseeeeee Oyyy Allah korusun ya. Ben balık gibi sudan çıkmayanlardanım. Bir gün yıkanmasam kaşıntıdan uyuyamam. Öyle huyluyum. Allah ım sınamasın valla
Mhrbnbz_1 paradiseeeeee ayni sekilde bende de oldu ve daha onceden gun icerisinde iki kere banyo yapan biriydim simdi ise haftada bir ve onuda kusura bakmayin ve yanlis anlamayin esim yapior sacimi faln o tariyor vucudumu falnda o yapior
paradiseeeeee Minikasya ya bende öyleyim ama hamilelik mal geri beni. Kokmuycamı bilsem 9 ay banyo yapmıycam yani o denli tiksindim düşün
Saripapatyam1 paradiseeeeee tiksinme değilde herşeye o kadar eriniyorum kii🤭 herşey çok zor geliyor bana sanki ev süpürmek çamaşır katlamak bile 😂 bu bebiş tümm enerjimi çekiyor resmen😂
paradiseeeeee Saripapatyam1 o ayrı bi mevzu zaten o bende de bar tembellik içimden hiç bişey gelmiyor çok zor geliyor hergün ev süpüren ben haftada 1 süpürür oldum düşün
Fersah paradiseeeeee bennn 😃 13+2 yiz ilk defa bugün tiksinmeden yıkandım çok şükür 🙏 işkence gibiydi😕
Buketkucuk paradiseeeeee ilk aylarımda şampuan kokusu, duş jeli kokusu, sıcak su midemi bulandırırdı ama şimdi 30+3 haftalığız geçti tabii şimdi banyo iyi bile geliyor rahatlatıyor
mlkkk paradiseeeeee şampuanınızı değiştirip ılık suda duş al canım bazen beni de bayıyor şampuan kokusu özellikle ortalık buhar olunca 🤮 ama zeytinyağlı sabuna karşı ayrı bir hayranlığım var o an hemen zeytinyağlı sabun kokluyorum 😅