28umran52 35 haftalık oldum ama enfeksiyonum çok cikiyo doktorum bu fidili verdi kullanan varmı acaba veya ağır bi yan etki yaptimi
Busra3509 28umran52 yan etkisi yok 25 haftalıhm bende Ben 3 kere falan kullandım 24 dede kullanmıştm. Yesil akıntı bende devam ettikce kullandm ben.
28umran52 Betullll20 ilk kez kullaniyrm hep antibiyotik veriyodu birde sarklajli olunca sormk istedim
28umran52 Busra3509 sarklajliyim o yüzden panik yaptım canm ya 2 tane var kutuda 3 gün arayla al dedi
Busra3509 28umran52 evet öyle iciliyor. Korkma korkma gebeler bunu kullanıyor. Önce güzelce temizle vajinanı sonra eldiven tak temizce varsa, ittir iceri 😊 Ayaga hemen kalkma ki fitil kaymasın uzan
28umran52 Busra3509 1 saat oldu ama çok aşırı kaşıntı yaptı canım sende de oldumu duramıyorum çok kaşıntı yapti
Busra3509 28umran52 ilk zaman olmustu evet. Hic el sürme Cok fazla kasıntı olursa su vur oraya Bende bugun gene attm Kasıntı dan duramıyorum zıplıodm resmen