d-b_2019 canım ağzı kapali yaparsaniz daha iyi diyor saracoglu minaralleri uçmasın diye. Bir de soğanın kabuklarini soyarken başını kesince bi süt çıkıyor onu suya batir ki o boşa gitmesin hatta derin kesmemek daha iyi. Öyle cok ılık da olmicak yudum yudum seklinde icmelisin ılıktan sıcağa yakın olcak sanirim cok soğuyunca fermantasyonunu kaybediyormuş bosu gitmesin emeğin cok ılık içme biraz sicak olsun