Kızlarrr tadından dolayı üç aydır içmeye korktuğum soğan kürüne sonunda başladım üçüncü günümdü. Çoğu yazılandan dolayı o kadar umutluyum kii utanmasam gebelik testi yapcamm 🤭 Adetim biteli daha 6 gün oldu halbuki 😂 Öncelikle çikolata kistime şifa olsun niyetiyle başladım inşallah en kısa zamanda da hayırlı bir bebek haberi alırız🥰 Heyecanlıyım o yüzden yazmak istedim buraya🙃