Merve1996 aynı sorun bende de var ben magnezyumu bir süre kullandım sonra bıraktım doğumu zorlaştırıyor dediler. Sonra haftalar artık bende bırakırıyim dedim. Çatı ağrısı zaten ağrı 2 gün iyiysen 5 gün ağrılı geçiyor ama az kaldı artık yapacak birşey yok hepimizin sağlıklı sıhhatli alalım kucağınıza bebislerimizi inşallah canım 🙏