Doğum hikayemi bu kadar erken yazacağım aklıma gelmezdi bizim minnoş aceleci davrandı😊
27 şubat cumartesi sabah 8 buçukta hafif bel ağrısıyla uyandım yalancı sancıdır diye düşündüm kahvaltı ettim öğlene kadar ağrıları takip ettim geçmeyince doktoruma mesaj attım gel bakalım dedi nst ye ilk defa o zaman girdim sancılar çıkıyordu ve hiç eksilmedi her seferinde daha şiddetlendi doktorum her hangi bir sıkıntı yok ama erken doğuma karşı ilaç yazıcam salı kontrole gel her hangi bi sıkıntı olursa haber et dedi acilde ağrı kesici serum taktırttı eve yolladı 5 gibi eve gittim ilacı kullandım akşam 9 a kadar sabretmeye çalıştım ama sancılar dayanılmaz olmaya başladı doktorla konuştum gel yatış yapalım serumla doğumu durdurmaya çalışcaz erken doğum haftasında olduğun için dedi gittim yatış yapıldı serumlar takıldı hemşire açıklığa baktı ve 3 cm açıklık çıktı ben dayanmaya çalışıyorum serumun doğumu durduracağına inandım doğum yapacağıma inanmıyorum gece 3 oldu artık dayanılmaz haldeydi hemşire geldi açıklık 4 cm istersen epidural yapalım doğumu yap dedi biraz daha sabredicem dedim 15 dakika sabredebildim anestezi doktoru çağırıldı epidural takıldı çok acıdı 2 3 defa denedi doktor ama ilaç etkisini gösterince çok rahatladım saat 6 gibi ilacın etkisi geçti açıklık 7 cm oldu tekrar ilaç uygulandı 8 gibi doktorum geldi muayene etti biraz daha beklicez açıklık güzel ilerliyor dedi doktor gittikten sonra ilaç etkisi yine geçti yine takviye yapıldı biraz uyudum çok rahatladım saat 10 da doktorum geldi tam açıklıkla doğuma alındı epidural o kadar rahat ki tek acı hemşirenin karnınıza bastırması ama önemli değil oda 3 4 ıkınmada bebeğime kavuştum çok şükür 🙏
doğum sonrası baş ağrısı ve epizyotomi dikişleri acılı oldu bide son hafta oluşan hemoroid problemi bir an önce dikişlerim iyileşsin istiyorum sanki hiç geçmeyecek gibi geliyor Allah hepinizin yardımcısı olsun İsteyen dileyen herkes bu güzel duyguları tatsın eşim asker görevde oğluşumuz babamızı bekleyemeden geldi ailem destekçim oldu 3 günlük bizden selamlar ❤️