Baobap Rabiiakaradas benim doktorum herhangi bir mahsur görmüyor. Sadece boyanın bitkisel olmasını istiyor. Ben watsons ta satılan biomagic marka boyayla boyadım. Amonyaksız. Beyaz probleminiz varsa kapatmıyor. Bu arada ben son trimester de boyadım.
7capo7 Rabiiakaradas Daha dün kendim boyadım. Gratisten doğal amonyaksız boya almıştım. Bundan 1 ay önce de boyadım bir sıkıntı olmadı. 27 haftalığım.
Dilek94- Saçımda ombre var ama kendi saçımda küllü açık kahve olduğu için sorun olmadı ama kaşlarım inadına siyah doktoruma sordum organik boya ile açabilirsin dedi.3,5 aylığız şuan boyadım kaşlarımı özgüvenim yerine geldi şükür.
Zhrcn Rabiiakaradas yaaa ben hamile olduğumu bilmeden boyamıştım saçlarımı umarım bişey olmaz korkmuyorum desem yalan olur🥺
BerrusMom Hiç boyatma dedi 🤭bende boyatmıyorum kötü durmuyor zaten koyuydu doğum yapınca da boyatmıcam o kadar uzadı kendi doğal renginde kalsın istiyorum artık zaten bebekle kuaföre gitmekte zor olucak 😄
Cimen_bebek Rabiiakaradas Benim doktorum sac boyatabilir,kestirebilir, perma bile yaptirabilirsin dedi. Çok yanlış inanışlar var dogru olarak bilinen dedi.
Brcklc @Rabiiakaradas boyatmamak.moda ya ben onu kastettim🤗ben boyatmiyorum şahsen riske atmaya değer bulamadığım için benimde beyazım var aksine gurur duyuyorum catlakmis saç beyaziymis ben sorun etmiyorum
PerlaAy Rabiiakaradas doktorum boya kana geçmez dedi solumam sana zararlı olabilir sadece hamilelikten tıkayanilir sadece boyayınca açık alanda bekle dedi açtırdım bende 2 gün önce diplerimi 6 aydır kötü duruyordu kendimi tanıyamadım 😅