96ipek-96 rabbim gözünüzü aydin edecek haberler versin, inşallah bi sıkıntı yoktur bazi bebeklerde bi iki hafta sonra incelebiliyormuş ense iyi düşünün iyi olsun insallah.. bnm de üçlü test 17de bir cıktı cok riskli bi de akraba evligi ailede de sendromlu bebek görüşmüştü dedim o 17 de bir gelir beni bulur sonra.. genoksta test verdik biz de 8 günde cıktı ama o 8 günde ne yaşadım bi ben bilirm bir allah şükür sağlıklıymıs bosuna üzülmüşüz darısı size insallah test cikmadan hüzüne kapılmayın görceksiniz bi sey çıkmicak