UmayAsya busratunk2 35+4 de 2438 di bir hafta geriden geliyor demişti en son doktor ama buna bir yorum yapmadı iyi veya kötü diye şuan aklıma geliyor keşke sorsaydım 😑
Ozgee91 busratunk2 34+5 de gittim 3 kilo dedi doguma kadar 4 kiloyu geçerse zorlar dogumu iki hafta önden gidiyor kilosu dedi 🙄
Mart2021annesi Ozgee91 bende gecen hafta 34+3 gttım 3116 dedı ıkıncı gebelık ıdı bır bebek dedı şuan 35+1 doktorum bır sokıntın olmazsa kanama su 37 +3 gel kan falan ver sezeryan günü vereyim dedı
Mart2021annesi Elifberk Elifberk aslında klasık seyler yumurta süt yoğurt ama ozellkle yogırta resmen aşerdim