ben de 3 kez yaşadım kimyasal gebelik. tiroit hastasıyım ve prolaktin değerim çok yüksekti, kan değerlerinize baktırmanızı öneririm. dostinex diye bir ilaç kullanmıştım ve sonra prolaktin değerim düşmüştü. endişe edecek bir durum yok korkmayın çözülür inşallah. endokrin ya da dahiliye bölümüne de görünebilirsiniz..