Pamugunannesi1 kızıma kullandım kızım gayet erken yürüdü adapte oldu ama oğluma kullanmadım erkek çocuğuna kullanılması zararlı diye vs. Bende kullanmadım ama oğlum 15 aylık hâla yürümüyor tesadüf mü bilmiyorum ama bidaha asla böyle bir hata yapmam eskilerin kafasından gidicem eskiden hemen hemen bütün çocuklar da yürüteçte büyümüş biz 5 kardeşte öyle büyümüş gayet iyiyiz ne zaman böyle bilgiler dolaştı bu tür şeylerin kullanımı azaldı çocukların sorunları çoğaldı artık… yürüteç kazalarıda o yürütecin kalitesine bağlı bence kızımda hiç başıma gelmedi 🤔