Marisol Kızlar çok araştırdım ama denemeden bilemiyorum. C model mi yoksa U model yastıklar mı daha kullanışlı? U lar için çok ağır ve karnın iyice büyüyünce rahat edemezsin diye okudum. Kullananlar varsa paylaşabilir mi?
NaimeYilmaz Marisol bence ıkısınınde evdekı yastıklardan farkı yok ben arkadasmdan almıstm şahsen hıc rahat edemedm son haftanız sanırım? 35.haftadayım henuz 1 yastık yetıyor
OktayMeltemSahin Marisol ben u şeklinde olanını aldım 25.haftadayız inanılmaz rahatım bazen anneme falan gidince o olmadan yatamıyorum inan
Marisol NaimeYilmaz yok canım şuan 17. Haftadayım. Rahat edeceğim bir yastık arayışındayım :) teşekkürler cevaplar için.