Hanımlar ben 4 aylık hamileyim ve çok fazla şiddetli karın sancısıyla hastaneye gittik az önce eve geldik ve kan testi ve idrar testi yaptırdım tansiyonum yüksek çıktı idrarımda enfeksiyon ve böbreğimde taş çıktı bu böbrek taşı bebeğe Bi zarar verir mi intetntte okudum erken doğuma sebep olur falan yazıyordu bile biri yanıtlasın lütfen 😭