esrvl Hanımlar bugün saat 4 de başlayıp 9a kadar neredeyse hiç durmaksızın göbeğimin sol tarafı sürekli seğirdi acaba bebek hareketi mi 16+1 haftayım
merviskoooo esrvl evet olabilir. Benm 19 haftada başladı öyle seğirme şeklinde sanki nabız atmasi gibiydi sonra bi daha hic kesilmedi o şey simdi 24 haftalığız karnim dalgalanıyor hareketinden artik kıpır kıpır😍
beybikos esrvl aynı şeyi 12 de hissettim, doktor mümkün değil 20den önce dedi. Bağırsak hareketleri olabiliyirmus
imerveg esrvl ben de tam 16.haftamda hissetmistim ustelik ilk gebeligim. Gazla karistirmak mumkun degil gercekten farklilar cunku cok rahat ayirt edebiliyorsun. Seyirme ve ufak bir pıt pıt seklinde oluyor. Zamanla o pıtpıtların yerini guclu tekmeler aliyor🤭
merviskoooo esrvl 24 olup anca hissedenler de var burda okuduğum ilk gebelikte gec hissedilmiş siz erken hissetmişsiniz bebektense bi iki güne belli olur devami gelir.. gerçekten hamileligin en guzel anları🙏
esrvl merviskoooo evet ilk gebelik bende okuduklarıma göre 20 den sonra hissediliyormuş ama ne bileyim ilk defa oldu 🙂
esrvl beybikos peki sürekli akşama kadar bağırsak hareketi olur mu? Bugün 4 5 saat sürmüştür aralıklı şekilde bilemedim🙃
esrvl imerveg bugün sadece seğirdi belki pıt pıt da olmuştur ama pek dikkat etmedim. Pıt pıt kalp atışı gibi mi oluyor🙂
imerveg esrvl tam kalp atisi degil yani okadar duzenli degil o haftalarda bi gun hissedersin bi gun hissetmezsin. Icinde biseyin hareket ettigini anlayabilecegin bir pitpit kelimelere dokmesi zor 😂😂