Gultene Canım benim 22. Haftamda cıktı doktor 25. Haftaya kadar bekleyelim kendiliğinden geçiyor genelde dedi bekledik geceb hafta gittim hakikaten geçmişti çentik bol su ıctim sol yana yatmaya dikkat ettim tuzu kestim dua ettim tansiyonumu hergun olcturdum yukselmesin diye gittiğimde güzel sonuçla karşılaştık hamdolsun insAllah gecer seninde canım 💕