Ozlmonyldz0403 Merhaba güzel anneler . 23+4 haftalık gebeyim. Bir haftadan fazladır aşırı bel ve kalça kemiği ağrım var. Uzun süre uzanamıyor ve oturamıyorum😓 yürümekte de zorlanıyorum . Normal mi bu ağrıların sürekli olması . 😢 şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻
RuveydaYasin Ozlmonyldz0403 ben oturamıyor yürüyemiyorum hareket edemiyorum yatamıyorum bile bel fıtığı dendi bana 28 haftalığım işe dahi gidemiyorum
Meryemkale Ozlmonyldz0403 bende 28 haftalığım magnezyum kullanmama rağmen bende ay ı problemleri yaşıyorum malesef 🤷♀️
gulsahaliarya Ozlmonyldz0403 ilk hamileliğimde magnezyum eksikliğinden olmuştu benimde. Doktorum günde bir maden suyu iç dedi. Bir haftada geçti. Ama sodyumu en az olanına bak
Vahide-azra Magnezyum ve kalsiyum eksikliğinden olur canım takviye alman lazım, doktoruna sor ne vercek bakalım
Ozlmonyldz0403 Vahide-azra Evet bu şiddetli ağrılar başlamadan söylemiştim . Magnorm ilacını yazdırdı . Galiba dozunun artması lazım . İlk işim doktora bu şikayetleri dile getirmek olacak 🙏🏻
Bebegim5838 Benimde kalçam cok agriyo özelliklede bi iş yaptıktan sonra yorulunca bi kaç gün geçmek bilmiyo kız cocuguna hamile olduğun icin yeli vuruyo diyolar ama hic doktora danışmadım bu arada 25+3 günlük hamileyim
cicekkizimm Ozlmonyldz0403 magnezyum eksikliğinden canım, magosit ilacını sor doktoruna bana onu vermişti kullandım iyi geldi tavsiye ederim🥰
Ozlmonyldz0403 cicekkizimm teşekkür ederim bilgilendirdiğin için canım . ilacın dozunu arttırması laZım galiba bende ki hiç işe yaramıyorum
Vahide-azra Ozlmonyldz0403 ben osteo formula kullanıyordum ona ekmolarak mag-one verdi çok iyi geldi arada bir oluyordu yine ama rahatlatmıştı
Ozlmonyldz0403 Vahide-azra inşaAllah bu gidişimde işe yarayacak bir ilaç yazar . Sürekli ağrı çekmektense ara da çekmeyi tercih ederim 🙏🏻
Eliiiiiiffff Ozlmonyldz0403 benim de 23 . Haftamda tıpkı böyle bi ağrı başladı hareketsiz kalmamaya çalış öyle alışıyorsun 28. Haftaya giriyorum daha geçmiş sayılmaz ama rahatladı baskı yapıyormuş erkek bebek bel kalça ağrısı yapar dediler ne alaka bilmiyorum ama 😌
Ozlmonyldz0403 Eliiiiiiffff bende nasipse erkek bebek bekliyorum . Allah bağışlasın inşaAllah 🙏🏻 Bende aynı şeyleri duydum umudum ileri ki haftalarda bu ağrıların azalması 🤲🏻😕
Vahide-azra Ozlmonyldz0403 aynen mag one ı sor istersen canım özel ilaç ama işe yarıyor ben başından beri çekiyorum 35. Haftadayım düşünsene 🙈
Eliiiiiiffff Ozlmonyldz0403 canım benim sol tarafımdı sıcak su felan iyi geliyordu ama ben durmadım yürüdüm sürekli 😌 istersen doktorunla bi görüş canım
Esra-dmr Ozlmonyldz0403 canım ben magnezyum ve diğer vitaminlerimi alıyorum ama ikiz bebeklerim var ne yazık ki o ağrı asla geçmiyor . Ayaktayken çok iyiyim ama oturunca yada uzanınca mahvediyor beni. Sanırım gebeliğe ve kişiye göre bu durum da değişiyor . Seninki geçer umarım 🙏🏻
Ozlmonyldz0403 Esra-dmr Sanırım bu ağrılara yavaş yavaş alışmam lazım 😕 hayırlısıyla Sağlıkla kucağına al bebişlerini 🙏🏻
merviskoooo Ozlmonyldz0403 ben 24. Haftalığım cok belim ağrıyordu sag kalcamdan bacağıma vuruyordu yattığımda koltuktan dogrulamıyordum doktorum kalsiyum magnezyum takviyesi icin osteocare verdi onu kullanmaya başladığımdan beri ciddi rahatladım gene iş yapınca oluyor ama eskisi gibi degil trendyolda da satılıyor yorumlarina bakin genelde hamileler kullanıyormuş doktorunuza danisip bi deneyin istersiniz
Ozlmonyldz0403 merviskoooo çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için doktoruma soracağım bu gidişim de 🙏🏻