babymert061 xray den geçmek zorunda degilsiniz, gebeyim dediğinizde yan taraftan alıyorlar, elle arama yapıyorlar. Ben son yolculuğunu 29.haftada yapmıştım, havaöimanındaki güvenlik özellikle bagaj içlerini gösteren x ray bandının çok tehlikeli oldugunu, yaklaşmamam gerektiğini söyledi. Uçakta zaten bir sıkıntı yok.