Merhaba arkadaşlar,
özel sektörde çalışıp 32. Haftasından önce heyet raporu alıp işe gitmeyen oldu mu?iş yerinden nasıl tepkiler aldı? Sonrasında nasıl bir yol izledi?
avm de çalışıyorum 22 haftalığım ama artık maskeyle çalışmak inanılmaz yorgunluk yaratıyor ve yeni düzenlemelerden sonra iş yerinde çok tedirgin oluyorum.
şuan risk grubunda olduğumuz için heyet raporu alabilceğimi söyleyenler oldu.
Bilgisi olan varsa sevinirim