26 şubat sabahı kızım dünyaya geldi hemde su gibi bir doğum oldu 38+6 da ilk doğumum normaldi ikinciyide normal olarak bekliyorduk kontrollere gidiyordum herşeyimiz güzeldi suyu vs sabırsızlıkla gelmesini bekliyorduk doktorumun söylediği egzersizleri yapıyordum bol bol hurma yiyordum hergün merdiven inip çıkıyordum çömelme kalkma hareketleri yapıyordum yürüyüş hergün bir fincan adaçayı içiyordum pilates topunda hareketler bunlarla doğuma hazırlandım cuma sabahı beşte uykumdan sancıyla uyandım bekledim yatakta ve on dkka sonra tekrar geldi ikinci sancım girdikten sonra ayağa kalktım ve çok az suyum geldi sonra az az gelmeye devam etti ve bu arada sancım yine giriyordu hemen eşimi uyandırdım o arada hemen sıcak suyla duşa girdim hızlıcaa ve çıktım eşimde hazırlanmıştı çantaları alıp hemen çıktık arabada doktorumu aradım oda gelceğini söyledi sancılarım beş dkkada bir giriyordu hastaneye gittiğimizde saat 6 buçuk olmuştu ebe bakar bakmaz açılman tamm doktor yetişir inşallah yetişmezse ben yaptırrım dedi şükür doktorumda o arada geldii ve doğuma aldı çok şükür doktorumunda yardımıyla kızımı kucağıma aldım 07:07 de bir tane dikişim var herşey o kadar güzeldiki şimdi yanımda uyuyor Allah isteyen herkese nasip etsin tattırsın bu duyguyu