3lü tarama kan verirken orda hemşire şekeriniz varmi diye soruyor ya benim sınırı geçmişti şekerim ama o an sekerim yok dedim oda sonucu etkiler mi en fazla 106olması lazimken 113 çıkmıştı şeker var biliyorum ama etkiler mi kizlar bizde şeker irsi aileden kaynaklı şekerin olması tarama sonucunu etkiler mi bide belirtmedim