Berilceren Kızlar Selam. sezeryan ile doğumu geçen hafta gerçekleştirdim. Fakat şu 4 gündür baş ağrısından duramıyorum. O kadar şiddetli ve kesilmeyen bir ağrı ki ne yapsam geçmedi. Emzirdiğim içinde hastahaneye gitmek istemedim. Başına gelen var mı 🙄
Mesutnur15 Boynuna soguk biseyler yapabilirsn ama gececek gibi degilse acilde mutlaka sütünüzü etkilemeyecek bi ilac verebilirler yormayin bu kadar kendinizi
Berilceren Mesutnur15 hastahaneyi aradım sezeryan sonrası ağrı çok normal serum u önermiyoruz dediler. Çaresiz kaldım resmen.