Hlal66 ilk gebeliğimde suni sancı ile zeynepkamilde doğum yaptım gözünüzü korkutmak gibi olmasın ama amaan dedim bidaha mı sunî tövbe…
ikincide akıllandım tabi nst de sancım çıkmasına rağmen kendi rızamla imza atarak hastaneden çıktım 1 hafta kadar evde bekledim hiçbir belirtim yoktu ne ağrı ne başka bişey sadece çok afedersiniz taharet alırken elime bi dolgunluk geldi hastaneye gittik 5 cm açıklık vardı.suyumu patlatıp sancının sıklaşmasını bekledik ki öylede oldu 3 saat içinde doğurdum.he eğer dolgunluğa rağmen hastaneye gitmeseydim muhtemelen suyum yada nişanım gelirdi de 7-8 cm açıklıkla giderdim belki..nacizane tavsiyem bariz bi belirti olana kadar evde kalın,duşunuzu alın hiiiiç bir belirti olmadan şak diye çocuk doğmaz korkmayın.ama o hastanede suni sancılar,su patlatmalar benim yaşadığım kadarıyla yıpratıcı gerek yok,şimdi 3.gebeliğim ve gene bir belirti olana kadar evimde bekliycem😊