Sudeeee bende ilk dört ayım boyunca öyleydim her kokudan her yiyecekten, herşeyden tiksinir olmuştum hareket bile etmek midemi bulandırıyor kusmama neden oluyordu değerlerim bile düşmüştü serumlarla ayakta duruyordum hastanede yatıyordum kimi geceleri, sonunda doktorum zofer adında bir ilaç verdi onunla ayaklandım Rabbime bin şükür onu içtiğimde iyi oluyordum başka da hiçbir şey işe yaramıyordu ama herkeste bir olmaz ben yine duyduğum şeyleri önereyim soda, ayva, yoğurt, tuzlu çubuk kraker iyi geliyormuş kimilerine. Yağlı ve ağır şeyler yememeye hatta piştiği ortamda bile bulunmamaya çalış. Çorba bile olsa yemeye çalışz kusacaksan olsan bile zorlamaya çalış kendini. Doktoruna da zofer ilacını mutlaka danış uygun görürse kullan eminim faydası olur geçmiş olsun benim ilaçsız bir şekilde 16.haftamda kesildi bulantılarım