MercimekVeaAnnesi Kizlar ilk bebegimde sagdan yumurtladm kiz oldu smdi ikinciye de sagdan dedi sizce bu da kiz midir. Sizin ayni taraftan yumurtlayip farkli cinsyet olan varmi
Seda5431 MercimekVeaAnnesi benim ikisi de aynı tarafta yani ilk kızım da sağdaydı bu hamileliğim de sağ Buda kız benim aynı yani canım
mercimeginanne MercimekVeaAnnesi sağ sol cinsiyet belirlemez. Cinsiyeti eşinizin spermi belirliyor. Bir ay sağdan bir ay soldan yumurtlarız ve bebek hangi taraf yumurtladıysa oraya tutunur
Sermec27 MercimekVeaAnnesi ben 2 oğlumda da sağdan yumurtladım ama bence yumurtlama yeriyle ilgisi yok cinsiyetin babadan hangi sperm gelirse o oluyor cinsiyet
MercimekVeaAnnesi Seda5431 hadi ya doktoruma dedim bu da mi kiz olur diye belli olmz diyor da bende hemen kizdir dedm
Seda5431 MercimekVeaAnnesi bence de kızdır canım bizde erken çok istedik ama çok şükür sağlıklı ya gerisinin önemi yok
Elostugra İlk hamileligim soldaydı Bi kızım oldu bu sefer sağ tarafta henüz bilmiyorum bi fark varmıdr
MercimekVeaAnnesi mercimeginanne ga tabiki canim ama insan su hurafelere takiliyor ilki sagdan kiz olunca sorayim dedim varmi ayni taraftan yumurtlayan diye
Emirle Sağda kızım oldu solda oğlum. Ama sağda olup erkek olanda çok duydum Rabbim gönlünüze göre versin
mercimeginanne MercimekVeaAnnesi oooo daha çok hurafe duycaksın 😂 ama hiçbirine kulak asma yoksa kafanı çok kurcalar 🙈
Aselm25 İlk kızım soldaydı şimdi Allah nasip ederse 2.kızıma haftaya doğum yapacağım bu kızım sağ taraftaydı en başından beri