Didem34 ben de 33 haftadayım bugün kontrolüm vardı tansiyon büyük 14 çıktı doktor biraz Yüksek ama yarın doktora gideceksiniz zaten orda söyleyin dedi bende başım çok ağrıyor zaten dedim eve git dinlen eğer baş ağrın artarsa ara dedi neyse geldik biraz dolaşalım dedik sol kolum uyuştu bir anda geçti ama karıncalanma bıraktı tekrar ölçtük 14-6 çıktı doktoru aradın sabah kontrolünüz var orda bakacaklar zaten yatsın dinlensin 14ün yüksek olması değil 6′nın yüksek olması bizim için sorun demektir dedi dinlensin dedi kapattı başım çatlıyor ağrıdan kolum ağrıyor kriz geçiriyorum şu an evde