Öncekinde de olmuştu. Bu kez çok erken başladı. Çizik atıldı onla mı alakalı acaba. Transferden 1-2 saat sonra başladı kasılma ve batma. Bugün baya oldu. Benim sol tüpüm açık tek ve sol taraf baya sızladı. Önceki tüp bebekte de böyle olmuştu. Rahmimin içi zonkluyor. Çıkacak gibi.
Normal mi demicem herkeste farklı belirti olduğu için. Tecrübeleriniz nelerdir acaba?
rahmim kalınlaşsın diye nar sıkıp içtim sabah, o kasıyor yazıyor nette. Havuç, portakal içtim. Yumurta yedim. Şimdi balık yicem. 2 kivi patlattım. İnşallah hüsran olmaz. Çizik olduğu için mi kasılma oldu acaba???