Melso ahh ben bir haftadır ne cektim diş etlerimden.. önce hafif sızı be fırcalarken kanama ile başladı sonra yemek yiyememe ve diş etlerim şişti gargara ile idare ettim birde kanasa bile devamlı fırcaladım 1 hafta olcak neredeyse hala hafif sızı var yavas yavas gececek inş.. birde diş taşları çok birktiyse eğer o da yapıyormus