Sultan_g ben yaptırdım %99 güvenilirliği var yani ikili taramadan daha yüksek zaten üçlü dörtlüde güvenirlik düşüyor.Fetal dnanın özelliği son araştırmalarda görülüyor ki anneyle bebeğin kanı az da olsa karışıyor,kanı ayırıp inceliyorlar.biz 3.ayda cinsiyetini bile orda öğrendik