1tanecik_omrum Kizlar nisanim geldi bi iki saate hastaneye gidicem dogururmuyum sizce bebek hareket ediyor ama
2prensesannesi1 1tanecik_omrum nişan geldikten 72 saat sonra doğum başlıyor hastaneye gitmeye gerek yok şimdi
Zumra45 1tanecik_omrum canım nısanın geldıyse hemen gıtmek zorunda degılsın o Nişan denılen sey evet dogumun habercısı ama nezmn sancı gelır onu allah bılır saatler sonrada gelebılır bı kac gun sonrada bekle derım benım ıkı cocugumda da Bırgun onceden gelmıstı nişanım eger suyun gelmedıkce acele edıp gıtme derım yıne sen bılırsın suan gıtsen cok yorarlar senı altan kontorolle rabbım yar ve yardımcınız olsun inşallah 🌺
cicekkizimm Zumra45 nişan gelince hastaneye gitmeyelim mi yani 😕 hastaneye gitmek için suyun gelmesini mi bekleyelim?
2prensesannesi1 Symtzdn doğumun habercisi benim de ilk gebeliğimde hafif toprak renginde akıntı oldu ondan 3 gün sonra doğum yaptım
Zumra45 Symtzdn google yazıpta bakabilirsin canım nişan denilen şey dogumdan 72 saaat sonra gelebılen hafıf kanlı sumuksu akıntıdır buna mukusta deniliyor canım
Zumra45 cicekkizimm hayır canım gıtme sen nısan dedıgım gıbı saatler oncede gelebılır bekle derım ben suyun gelmedıkce endıse etme 🥰🥰
2prensesannesi1 cicekkizimm 2 3 güne sancın gelir su gelmesede sancın olunca git orta suyu patlatıyor lar
cicekkizimm Zumra45 anladım teşekkür ederim💕 bir de bişey soracağım ilk doğumum olacak biraz tecrübesizim de 34 haftalık oldum doktorum erken doğum olabilir demişti bu gece yaklaşık yarım saat vajinamda ağrı hissettim sancıydı galiba 😕 doğum yakınmıdır sizce🤦🏻♀️
1tanecik_omrum Kizlar buyuklerim gidelim diyor gidicem arada bi agrilar giriyor vajinadan kasiga dogru bakiyim neyi var neyi yok benimde ilk simdi kaygi duyuyorum biraz buyuklerde gidelim deyince hani bilirler sonucta
Zumra45 cicekkizimm canım normal korkma doguma hazırlık yapıyo rahmın rabbım sag saglım kucagımıza almayı nasıp etsın inşalahh 💕🌺