ogrencianne35 bltern1 bana 6.hafta da verdi dr 12.haftaya kadar kullandım kan pihtilasmasini önlemek için düşük tehlikem vardi
Ysn Mooommyy1 iğnenin dozu ve etkisi daha büyük degil aksine aspirin 72 saat etkili iken iğnelerin etkisi 24 saatten bile az doguma 1 gün kalaya kadar igne kullandırılir ama aspirin en az 3 gün öncesinden kesilmesi lazim
Mooommyy1 bltern1 benim 3 cü oldu kalp atisindsn kaybettim malesef ama 2 sini suan 13 cü haftaya geldim hersey yolunda simdilik sükür 🙏
Pelin093 Mooommyy1 digerlerinde hic kan sulandirici kullandinizmi peki? Yada pihtilsma sorununuz cikmismiydi baktirdinizmi
Denizin Mooommyy1 canım bende biraz varmış hem corasprin hemde oksapar kullanıyorum acaba ağırmı gelir ? Bi zararı olurmu?
Mooommyy1 Pelin093 hayir ilkinde bilmiyordum malesef 9 haftalikta kaybettik . Kalp atisi durdu sonra bida denemek yerine ayni seyleri yasamamak adina doktorumuz bilinclendirdi bizi hemen genetik testi yaptirdim zaten sıkıntı cikti malesef ikincide hamile kalinca kullanalim dedi doktorum ama bu sefee kese gelismedi bebek olusmadan kese dustu. Bu hamileligimin oncesindr coraspine basladim gebelik ogrenincede kan sulandirciya gectim sukur hersey yolunda simdilik 🙏🙏🤗🤗
Mooommyy1 Denizin fazla olsa doktorun vermezdi inan benim tek genimde sıkinti oldugu icin hap kullaanmiyorum tam aksine cok daha saglikli haftam artinca bebek buyuuyunce bende coraspine baslayacagim zaten doktorum oyle soyledi 🙏
minikprensimmm123 Denizin Canım bende hiç çıkmadı ama iki kaybım var ikisinin de 8 haftalıkken kalbi durdu şimdi yine hamileyim doktor hemen oksapar ve coraspin başladı aksine bebeğe kan akışı daha iyi gider daha iyi besler dedi şimdi 7+6 dayım tek tesellim 8 haftayı atlatmak dualarınıza Talibim 🤗🤲
Mooommyy1 Ysn peki o zmn neden geninde sıkıntı olanlar igne kullaniyir ? 3 yıldir bu hastalikla ugrasiyorum gezmedigim gitmedigim doktor kalmadi , suan sadece igne kullaniyorum gorundugum riskli gebelik uzmanlari bile ignenin güclü oldugunu soyledi .
Ysn Mooommyy1 benim istanbulda gitmediğim perinatolog ve hematolog kalmadı coraspin herkese yeterli gelmeyebilir bazi insanlarda ciddi pıhtılaşma oluyor igne sadece ek yapılıyor coraspin iğneden daha etkili coraspin içerken müdahale edilmesi risklidir cunku coraspin 72 saat etkili
Serraa123 Mooommyy1 Genetik testinizde ne gibi sıkıntı çıktı acaba benimde iki kayıbım var genetik test verdik onu bekliyorum kromozom analizi ve pıhtılaşma testleri yapıldı
Mooommyy1 Ysn ozmn doktorlarda bi sıkıntı var ikimizinde 😅 dogrudur ben doktorumdan duydugumu yazdim sadece 🤷🏻♀️