cicekkizimm Devlet hastanesinde doğum yapmayı istiyorum nasipse, bilgisi olan var mı kızlar doğumdan sonra refakatçi kaç kişiye izin veriliyor bir de bebek görmeye gelen ziyaretçileri kabul ediyolar mı malum covid😕😕
Zynp63 cicekkizimm korona öncesinde oldum ben 2019 da 1 tane refakatçi alıyorlar normalde ziyaretçisi bu korona dönrnşm de bilemicem çünkü gitmedim
HemsireAnne01 cicekkizimm benim gitigim hastanede normal dogumda refakatci almiyorlar.. sezaryanda 1 kisi refakatci olarak gelebiliyor. Covid testi negatifse normal servise degilse covid servisinde kaliyorsunuz denmisdi bana. Ziyaretciler servise giremiyor kesinlikle yasak. Kapidan gerek esyalar birakiliyormus
bltern1 cicekkizimm 4 ay önce hastanede yattım ağrım vardı doğum yapanlarla aynı alanda değildim ama benim yattığım yer çok serbestti ziyaretçimde geldi refakatçimde kaldı karşı tarafta doğum yapanlar vardı orada aynıydı kalabalıktı yani
cicekkizimm Zynp63 Covidden dolayı 1 kişi refakatçiye dahi izin verilmiyomuş diye duydum umarım gerçek değildir. Ziyaretçilere izin vermeseler keşke😕
Busra_0738 cicekkizimm ben yapmadım ama muayene falan gittiğimde gördüm refakatçı sıralarını alıyorlar yani ama sayısı vardır 1 yada 2 kişi falandır yanında da 1 kişi kalmasına izin veriyorlar diye biliyorum
HemsireAnne01 cicekkizimm dogumuma bi kac hafta var daha ama bayan personeller olur ya hastaneye onlara sormusdum.. ben Istanbulda Zeynep Kamilde takip ediliyorum
Mom726272 cicekkizimm 2018 de doğum yaptım ben bana iki kişilik oda denk geldi bayramın 2. Günüydü baya yoğundu oda arkadaşım suriyeliydi o konuda biraz sıkıntı yaşadım uyumak isterken konuşmaya başlıyodu mesela tam bebeği emzircem pat kadının kocası içeri dalıyodu tesettürlüyüm bide doğumda ebem çok iyiydi Allah razı olsun hepsi elinden geldiğince yardımcı oldu refakatçi o zaman 1 kişi için izin veriyorlardı
Caso9 cicekkizimm her yerde Farklı . Bazı hastaneler refakatçi bile almazken bazıları ziyaretçiyi de kabul ediyor
Dilaraa06 cicekkizimm Allah izin verirse bende devlette yapcam 1 bayan refakatçi aliyolar, ziyaret saati yok başka kimseyi almıyorlar eş sadece taburcu işiyle ilgileniyo yani bebisimi bile goremiycek 🤷♀️