Hera02 Arkadaşlar merhaba ben 12+4 haftalık hamileyim renkli ultrasona girdim cinsiyet tahmini yaptı sonra devlet hastanesine gittim orada da aynı tahmini yaptı sizce erkenmi yoksa renkli ultrasona güvenebilir miyim? 🌿
Rabismomm4 Hera02 bekle canım banada 12 haftalıkken kıza benziyor dedi 15 haftalıkken kesin erkek olduğunu öğrendik
annee27 Hera02 kiz bebekler genelde gec gosterr derler ama.doktorunuza kesinligini sorsaydiniz. Kimisi buyuk ihtimal diyor kimisi yuzde 90 diyor kimiside bacak arasini görup kesin soyluyor. 😊