Kızlar ultrasonda doktorum bebek kendini göstermiyo dedi sanırım biraz nazliyiz 16.haftama girdim 10 gün sonra doktora gidicem ama heycandan çatlıyorum göstermediği için herkes kız diyo fakat ben hep erkekmiş gibi hissediyorum rüyalarımda erkek bebek görüyorum göstermeyen bebegin kız olma ihtimalimi yoksa sizin hissettiginizmi çıktı acaba sizlerin cinsiyetleri ne hadi gelin konuşalım ?