Herkes bebek odalarına ne uçuk fiyatlar vermiş öyle valla şaşırdım 🙄 Ben ahşap beşik+yataş twingy yatağı toplam 500 liraya aldım. Ikeadan da malm şifonyeri 1100 liraya aldım. Şu an için dolaba ihtiyaç olmadığını düşünerek dolap almadım. Halısı, tülü ve perdesini de toplam 400 liraya internetten aldım. Yani bizim bebiş odası toplam 2000 liraya mal oldu 😄