Ogretmenanne35 ErsiNuray aynen fuar lozan kapısının karşısındabir sokak var hemen orada kalıyor en üst katta. Yeri çok kolay . Bulursunuz
ErsiNuray BuseVV sordum aliyorlarmis canm esimde ilk defa görecek 🙂 bnde nerdeyse ilk görcem malum devlet hast. Usg ler pek iyi deil bebegn başı poposu neresi anlamyor insan kâğıtta vermiyorlar
BuseVV Ogretmenanne35 merhaba baya zaman geçmiş ama ben de barış bey e gidecem. Sizin ikizler var galiba. Detaylı ultrason a ne kadar ödediniz acaba ikizlerde fazla mı verdiniz.
Ogretmenanne35 BuseVV yok benim tekti ama ikizde daha fazla ücret alınıyordu diye hatırlıyorum . Ben nakit 600ödemiştim