Rabia213 17 gün önce 14 şubatta yani sezeryan doğum yaptım kızlar sorularınız merak ettikleriniz varsa cevaplarım 🥰🥰
Deniz-denizim Rabia213 canım merhaba spinal mı oldun kendi tercihine mi sezaryan secti yoksa zorunlu sezaryan mıydı
Yusufmom Rabbim saglikla büyütmeyi nasip etsin inşallah sorum şu sezeryan sonrasi karina bastirma olayi oluyormu cokmu ağrılı bir şey?
Rabia213 Yusufmom sağol canım amin 🙏 evet karnına bastırıyorlarlar ve epey can yakıyor bana 2 kere yapıldı 3. Kez yapılıcaktı kabul etmedim kıyameti kopardım hemsire kızdı baya yaptırın kesinlikle evet acıyor ama iyiliğiniz için kesinlikle 😔
Rabia213 Vaveyla23 teşekkür ederim canım amin 🙏 ben çok yürüyüş yaptım hastanede de eve geldiğimde de yürüdüm evet çok zor yürümek o ağrıyla falan ama ameliyattan sonra çok fazla yürüdüğüm için hızlı toparladım canım 💕 şuan normale döndüm tamamen
Rabia213 Deniz-denizim canım benim normal doğuma uygun değilmiş çatılarım ondan doktor sezeryan yaptı ben seçmedim yani