HappyMom Benim plasenta rahim ağzını kapattığı için doktorum banada söyledi erken doğum riskimizin olduğunu ama benm kan değerlerim çok düşük olduğu için olmuş daha önce çok şükür düşük veya kürtaj olmadım 2.gebeliğim ama korkuyorum 36.haftada alma gibi durumumuz olursa bebeğime birşey olursa diye aranızda böyle bi durum yaşayan varmı ?