Derin17 uzun mesafeler bana biraz korkutucu geliyor ama gezerek gitmeyi seviyorsanız çok da keyifli olacaktır. Bazıları varacagı yere direkt gitmek ister bazıları surda da durayım burda da durayım diye uzatır ya, sanki bebekle 2. Si daha mümkün gibi. Ben de çok istiyorum bebiş doğunca ilk fırsatta bi yerlere kaçmak. Tatil yapamazsın diyenlere inat gezcem bebeğimle diyorum 🤣 inşallah sağlıklı bir doğum ve çok keyifli bir tatil olur 🌸