hamileana ben de 30.haftada baslamistim 35.haftamdayim hala eksiklerim var ama anca yetisiyor. bence siz de bir an once baslayin 5-6 haftaya tamamlarsiniz once kiyafetleri alin yikayip utuleme isini halledin bence agirlasmadan, banyo/ bakim/ arac gerec bs onlar gec olsa da cok sorun olmaz pit pit alirsiniz netten bile siparis verseniz hemen geliyor zaten, saglicakla kavusun insallah bebeginize de 🌸